fredag 13. mai 2016

Papper och pinaler.

Igår tog jag turen till Norway Designs och Papirgalleriet, for å se vad de hade att visa på sin vårfest. För att vara helt ärlig, så var det inte så mycket feststämning när jag var där. Det kan hända att det blev mer av den saken senare? Oavsett så är det alltid en fröjd att besöka butiken, speciellt Papirgalleriet med sitt fantastiska sortiment för en pappersnörd som mig, och lite bilder blev det iallafall.



Villvin Blomster skapade blommiga vårarrangemang


Helt ljuvliga vaser i keramik av Henrik Rasmussen.




Det finns mängder av handgjort papper att köpa här.
I mina ögon kvalificerar detta som konst.




Och det man inte finner av pappersartiklar här, det finner man inte.


Passade på att sticka inom ännu en kundkväll, den på YME, Paleet, 
där jag äntligen hittade och köpte en finfin yogamatta, från Stella McCartney for Adidas!





Då önskar jag er en härlig fredag, en vårlig pingst, och sist men inte minst en 
FORMIDABEL 17 MAJ! HURRA HURRA HURRA!

Foto; Ida Svensson / Formidabel Expo




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar